Powiat chodzieski w 2021 roku kontynuuje realizację Programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego. Podobnie jak w roku ubiegłym, o udział w programie będą mogły starać się osoby fizyczne – mieszkańcy naszego powiatu.
W tym roku chęć współfinansowania ww. zadania zadeklarowały: Gmina Chodzież, Gmina Szamocin, Gmina Margonin i Gmina Budzyń. Na przełomie I i II kwartału zostanie ustalony regulamin określający zasady i terminy naboru wniosków o udział w realizacji przedsięwzięcia. Informacja o rozpoczęciu naboru zostanie przekazana gminom, a także zamieszczona na naszej stronie internetowej: www.powiat-chodzieski.pl.
Ponadto uwzględnione zostaną kompletne wnioski, które z uwagi na niewystarczającą ilość środków finansowych zabezpieczonych na realizację zadania nie zostały zrealizowane w 2020 r. Wnioskodawcy zostaną poinformowani pisemnie, gdy zajdzie konieczność aktualizacji ich wniosków, bądź złożenia nowych załączników.
Wszelkich informacji w tym zakresie udzielają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży pod numerami tel. 67/281-27-81 i 67/281-27-82.