Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło rozpoczęcie naboru wniosków w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
Poniżej przedstawiam termin naboru wniosków w ramach Programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2025:
Gmina/powiat składa wniosek (załącznik nr 1 do Programu) do właściwego wojewody
za pośrednictwem Generatora Funduszu Solidarnościowegow terminie do dnia 26 sierpnia 2024 r.
Wnioski składane są w wersji elektronicznej z wykorzystaniem Generatora Funduszu Solidarnościowego, dostępnym wyłącznie dla zarejestrowanych w systemie użytkowników.
Generator dostępny pod adresem URL: https://bfs.mrips.gov.pl
Generator jest aplikacją webową, dostępną wyłącznie dla zarejestrowanych w systemie użytkowników. Pytania i wątpliwości dotyczące obsługi generatora kierować należy
za pośrednictwem formularza dostępnego w zakładce „pomoc” lub bezpośrednio na adres
e-mail:
.
Zgodnie z zapisem w Programie w rozdz. IX w pkt. 2 ust. 2) oraz 3 ust. 3) Gmina/powiat jest zobowiązana do upublicznienia informacji o naborze co najmniej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej danej gminy/powiatu oraz ośrodka pomocy społecznej
w danej gminy/powiatu albo centrum usług społecznych, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych.
Dodatkowo załączam link do strony Ministerstwa, na której znajdują się szczegółowe informacje dot. Programu: https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1533,nabor-wnioskow-w-ramach-resortowego-programu-ministra-rodziny-pracy-i-polityki-spolecznej-asystent-osobisty-osoby-z-niepelnosprawnoscia-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego-edycja-2025
Z poważaniem
z up. Wojewody Wielkopolskiego
Monika Donke-Cieślewicz
Dyrektor Wydziału Polityki Społecznej