Starostwo Powiatowe w Chodzieży Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa informuje, że od 17 kwietnia br. nastąpi realizacja II etapu prac związanych z likwidacją azbestu z terenu powiatu chodzieskiego.
Przedsięwzięcie pn.: „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu chodzieskiego” dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Projekt ma na celu udzielenie pomocy właścicielom nieruchomości zlokalizowanych na terenie gmin: wiejskiej Chodzież, miejsko – wiejskiej Budzyń, miejsko – wiejskiej Margonin i miejsko – wiejskiej Szamocin związanej z likwidacją wyrobów zawierających azbest. Przedsięwzięcie realizowane jest w dwóch etapach I etap do końca 2021 r. i II etap do końca kwietnia 2022 r.
Wartość całego przedsięwzięcia wynosi 56 558 zł. Wartość dofinansowania z WFOŚiGW wyniosła 23 940 zł ,pozostała kwota na realizację zadania pochodziła z dotacji gmin w kwocie 50 000 zł oraz ze środków własnych 4 800 zł.
Informację dotyczące dofinansowania można uzyskać na stronie Funduszu: www.wfosgw.poznan.pl