Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 stycznia 2022 r., zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustalenia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2022 r. poz. 149), w trosce o bezpieczeństwo oraz zminimalizowanie możliwości rozprzestrzeniania się wirusem SARS-CoV-2 informujemy, że ograniczona zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędzie. Urzędnicy wciąż będą obsługiwać klientów, jednak głównie w trybie zdalnym – przez Internet oraz telefonicznie.
W sprawach pilnych wymagających osobistego wstawiennictwa zapraszamy do Biura Obsługi Klienta, gdzie jest możliwość składania pism oraz w razie konieczności konsultacji z pracownikiem urzędu.
Apelujemy o załatwianie spraw drogą telefoniczną lub elektroniczną.
Zmiany wprowadzone zostają na okres od 25.01.2022 do 28.02.2022
Lista numerów telefonów dostępna jest pod adresem: